Kamis, 19 November 2015

Makan Secara Sihat Untuk fibroid rahim

Makan Secara Sihat Untuk fibroid rahim

Ramai wanita didiagnosis dengan keadaan ini tertanya-tanya jika makan yang sihat untuk fibroid rahim benar-benar boleh membuat perbezaan. Kita semua membaca dan mendengar begitu banyak tentang bagaimana diet kita boleh mempengaruhi banyak aspek kehidupan kita dan kesejahteraan bahawa ini adalah sesuai dengan pertimbangan.

Rawatan konvensional untuk fibroid sering meninggalkan banyak perasaan kecewa kerana pilihan yang sangat kerap, wanita diberi yang mengecewakan untuk mengatakan sekurang-kurangnya. Pembedahan dan rawatan dadah tidak akan menyembuhkan fibroid selama-lamanya kerana mereka tidak boleh menghapuskan apa yang menyebabkan mereka di tempat pertama. Ini sering membawa kepada doktor mencadangkan "menunggu berjaga-jaga" kerana mereka tahu bahawa walaupun selepas rawatan fibroid mungkin tumbuh semula. Jadi, walaupun ia sering berfikir bahawa doktor tidak menjadi sangat berguna, yang benar adalah bahawa pilihan mereka adalah terhad.

Terdapat banyak cara semula jadi yang berbeza untuk merawat fibroid dan sekali didiagnosis, ramai wanita mula mencari pusingan untuk melihat yang dianggap terbaik. Yang benar adalah bahawa banyak rawatan akan memberikan kelegaan simptom, tetapi hanya ada satu cara untuk benar-benar membantu fibroid, dan itu adalah dengan menggunakan rawatan mulitfaceted yang menggabungkan kebanyakan yang popular, dalam yang betul perintah dan menolak orang-orang yang tidak berkesan.

Ini membawa kita kembali kepada pemakanan sihat untuk fibroid rahim.

Saya percaya bahawa pengubahsuaian diet adalah salah satu perkara yang tunggal terbaik yang boleh anda lakukan jika anda mempunyai fibroid. Walau bagaimanapun, menukar apa yang anda makan tidak akan menyembuhkan fibroid anda. Ia boleh memberikan anda kelegaan simptom dan pemakanan yang tidak sihat adalah salah satu daripada sebab-sebab utama utama bagi keadaan ini. Oleh itu, ia mengikuti bahawa ia adalah bernilai menukar diet anda, tetapi ini perlu dilihat dalam konteks menjadi salah satu daripada banyak langkah, jika anda ingin pengecutan sebenar dan berkekalan.

Satu titik permulaan yang baik untuk mereka yang mengambil berat tentang pemakanan sihat untuk fibroid rahim adalah untuk mula memilih makanan organik. Ini terpakai kepada buah-buahan, sayur-sayuran, daging dan bijirin. Ini bermakna bahawa anda mengelakkan meminum racun perosak dan makanan yang mempunyai kesan hormon pertumbuhan, kedua-duanya tidak dikenali fibroid-causers dan aggravators.

Anda harus cuba untuk makan makanan yang dekat dengan keadaan semula jadi mereka mungkin-dengan kata lain elakkan makanan yang telah terlalu diproses dan yang mempunyai bahan tambahan. Jika anda perlu untuk memasak sayur-sayuran, ringan stim mereka, dan jika anda sedang mendidih, gunakan sedikit air dan menggunakan ini untuk membuat sos dan kuah.

Buah-buahan dan sayur-sayuran yang amat baik untuk makan yang sihat untuk fibroid rahim rancangan adalah orang-orang yang terang dan sangat berwarna, contohnya lada merah, blueberry, strawberi dan kubis hijau gelap. Malah, terdapat banyak produk yang sesuai dengan rang undang-undang! Makanan lain untuk pemakanan sihat untuk fibroid rahim termasuk bijirin, benih, kacang dan kacang.

Bawang dan bawang putih juga memberi manfaat kerana mereka adalah sumber yang kaya dengan antioksidan. Di samping itu, herba seperti rosemary dan rempah seperti jintan putih boleh membantu. Untuk minum, anda perlu mempunyai air yang banyak setiap hari dan memotong caffiene dan alkohol. Jus buah-buahan yang dicairkan juga baik, tetapi mengelakkan minuman dengan gula tambahan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar