Kamis, 19 November 2015

A Workout unik Melibatkan Pit Kebakaran

A Workout unik Melibatkan Pit Kebakaran

Yang berumur dua puluh tahun hingga dua puluh lima tahun, saya melakukan semua perkara-perkara yang salah. Ini termasuk minum dan merokok. Saya pasti ramai daripada anda boleh berkaitan dengan ini. Satu perkara yang menarik yang berlaku kepada saya pada berumur dua puluh lima tahun, walaupun. Sebaik sahaja itu hit hari jadi, saya memberitahu diri saya masa parti telah tamat dan bahawa ia adalah masa untuk mendapatkan dalam bentuk. Jadi, apa yang saya lakukan? Tekan tubi dan bangun tubi. Banyak daripada mereka. Walaupun ia hebat yang saya berhenti minum dan merokok, tekan tubi dan bangun tubi hanya boleh mendapatkan anda setakat ini. Mereka lebih daya tahan otot daripada kekuatan otot. Walau bagaimanapun, saya tidak sedar bahawa pada masa itu. Saya mendapat ke titik di mana saya boleh melakukan 100 tekan tubi. Ini merasa bangga-bijak besar, tetapi ia juga bermakna bahawa saya tidak mencabar badan saya dengan rintangan yang cukup. Ini seterusnya, membawa saya ke gym.

Saya bekerja di gimnasium selama bertahun-tahun. Yang pertama mesin beberapa tahun yang terlibat, jadi saya tidak mendapat tempat banyak. Apabila saya beralih kepada berat percuma, saya mula melihat hasilnya. Akhirnya, saya mempunyai seorang anak lelaki dan tidak mempunyai masa untuk gym. Saya mula mengumpul dumbbells dan bekerja di dalam garaj. Oleh kerana badan saya telah berkembang digunakan untuk banyak latihan selama bertahun-tahun, saya mula mewujudkan yang baru. Berikut adalah beberapa contoh: Cat boleh tekan tubi, ransel tekan tubi, meja poker keriting, mesin pengawal perapian terbalik, dan cat depan boleh menimbulkan. Ini semua adalah latihan yang baik, tetapi saya perlu item baru untuk kejutan otot saya. Saya pergi ke luar dan mendapati lubang api. Apakah item yang sempurna untuk bersenam!

Perkara pertama yang saya lakukan ialah bersih dan mengosongkan lubang api. Selepas itu, saya mula mencuba. Usaha pertama yang saya cuba adalah daftar. Dengan bersandar ke bawah dan bergolek lubang api, saya telah memperbaiki kaki saya, lengan, dan kekuatan bahagian atas badan secara keseluruhan. Apa senaman lengkap. Selepas itu saya memegang lubang api di sisi dan mengangkatnya lurus ke atas. Ini bekerja bahu saya. Kemudian saya pergi ke tanah dan mengangkat lubang api dari dada saya, jadi ia bertindak sebagai akhbar bangku. Ada satu positif dan satu negatif di sini. Yang positif itu adalah bahawa tanah tidak akan membenarkan tangan saya pergi terlalu rendah, yang sebenarnya akan bekerja di belakang saya. Oleh itu, saya memberi tumpuan 100% ke atas dada. Negatif adalah bahawa kerana saya tidak dapat membawa lubang api turun lagi, saya tidak mencabar diri saya sebagai sebanyak mungkin. Tetapi, ia masih satu sukan yang baik.

Sejak mendapati bahawa lubang api boleh digunakan sebagai item senaman, saya telah datang dengan 8 latihan untuk itu. Beberapa hari saya tidak menggunakan apa-apa lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar